[linux] Help please:gdb:Ako debugovat chyby vzniknute pocas navratu z funkcie [resp vo vunkcii ???()]?

peter Fodrek fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Pátek Listopad 29 16:53:14 CET 2002

>                                      ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>
> No toto veru nevyzera na chybu v kernely, ale skor na obycajny
> segfault v dosledku chyby v tvojom kode. Kedze nemas
> do binarky zakompilovane debug informacie, gdb ti nevie
> povedat meno funkcie, v ktorej to padlo.
> Skus si to prelozit s prepinacom -g a odkrokuj so to este
> raz.

prekladam to pomocou gcc 2.7 s volbou -ggdb3 resp. pomocou makefile ktory to
robi... Takze debug info tam su... A to ma matie...

S krokovanim je problem, kedze neviem ako nastavit breakpoint v subore
includenutom s hlavneho C suboru...

Inak dakujem za snahu...