[linux] pppd & orange

Milan toth toth na host.sk
Pátek Listopad 29 17:24:57 CET 2002

debug je ticho ako partizan ani logy nic, nic. vsetci chcu aby som
skusal kppp ale JA ho nemam a ani nexcem(slaby stroj). wvdial tiez
zlihal. vypisal pppd error exit code=10. ked som skusla najst stringi co
si pyta ISP ogin: asswd: cez debug widow vo win98 tam sa neukazalo nic a
ked som nechal zobrazit pred vytocenim ani ma nespojilo.

    ak ma niekto scripty. prosim poslite. na hotline mi povedali ze
podporu pre linux nerobia. z hotlajnu mi pomahal jeden ochotny chlapik,
ale ten chcel tiez kppp. pouzivam scripty ktore su default v redhate. e
/etc/ppp mam subor pap aj chap

alebo ini provajder? odporucte prosim!