[linux] pppd & orange

Matus Horvath horvathm na decef.elf.stuba.sk
Pátek Listopad 29 22:10:33 CET 2002

Friday, November 29, 2002, 5:24:57 PM, you wrote:

Mt> debug je ticho ako partizan ani logy nic, nic. vsetci chcu aby som
Mt> skusal kppp ale JA ho nemam a ani nexcem(slaby stroj). wvdial tiez
Mt> zlihal. vypisal pppd error exit code=10. ked som skusla najst stringi co
Mt> si pyta ISP ogin: asswd: cez debug widow vo win98 tam sa neukazalo nic a
Mt> ked som nechal zobrazit pred vytocenim ani ma nespojilo.

Skusal si PAP/CHAP namiesto autentifikacie cez terminal? Mozno
jednoducho pomaranc nic nevypise a caka na nejaky PAP/CHAP.

Matus Horvath

ICQ: 33936477
mailto:horvathm na decef.elf.stuba.sk
http://www.elf.stuba.sk/~horvathm