[linux] nastavenia serverov v CVS ?

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Sobota Listopad 30 16:37:31 CET 2002

> Zdravim, neskusali ste niekto hodit si vsetky config subory do CVSka
> [napr /etc/*]? Ja prave hej, ale dako to zakapalo na symlinkoch. Podelte
> sa o skusenosti ak s tym mate. Dakujem

	CVS je skvely softver, ale pri jeho pisani sa velmi nekladli
priority na bezpecnost (aspon to tak nevyzera), preto ukladat donho nejake
dolezite konfiguracne subory nemusi byt zrovna to najlepsie.

	Symlinka sa pochopitelne do repository naimportovat neda, da sa vsak
vytvorit symlinka v samotnom repository. Potom zmena na jednom miezte
implikuje aj zmenu na druhom. V celom nasom repository mame tieto symliky
asi dve; tam kde to bolo naozaj nevyhnutne. V zasade sa vsak ich pouzivanie
povazuje za kontraproduktivne.

--
  _/|   Ondrej Jombik - nepto na php.net - http://www.nepto.sk - OJ812-RIPE
 <_  \  Platon SDG - open source software development - http://platon.sk