[linux] Otazka na komerciu (ucto)

Novikmec Jozef Novikmec na leciva.cz
Úterý Říjen 1 09:28:44 CEST 2002

Na poslednom Linux vikende v Blave mal prednasku clovek s prezyvkou Koli (ak
sa nemylim) a predstavoval svoj projekt takehoto uctovnictva.

Ked som porozmyslal, tak som nasiel aj link :-)
http://www.koli.sk/linux/tucniak/ ale posledna verzia je z aprila:-(. Nejake
free ucto robia aj bratia cesi ale o tom neviem nic.

Takze ak su ti ludia ochotni aj nieco zaplatit, tak podla mna nie je problem
podporovat tento projekt ktory bude potom uvolneny pod GNU/GPL.