[linux] Otazka na komerciu (ucto)

Ján S(ós( janko na slovakiatravel.sk
Úterý Říjen 1 09:40:05 CEST 2002

Juraj Bednar wrote --- napísal::

>Ahoj,

>Myslim, ze to je otazka, ktora zaujima viacerych. Moja otazka je, ci
>este nejde nejake pod Wine s ODBC drajvrami pre MySQL....
>

> J.

Tiez, sa pripajam k nazoru, ze tuto temu je vhodne tu prebrat. Osobne
som venoval v poslednych dnoch par hodin hladaniu tychto programov.
Zatial som nasiel len ucta typu client/server, kde server moze bezat na
linuxe, a klient je pod MS WIN.
Zaujalo ma tiez, ze firma, ktorej produkt vo firme pouzivame minuly
tyzden oznamila, ze konci s podporou svojho produktu pre platformu DOS.
Osobne nechcem do firmy najake ucto pod  MS WIN (dokonca sa priklanam,
aby nepozadovalol ani X ) a rad by som postupne nahradzal sucasne
instalacie WIN95 LINUXom. Velmi ma zaujala databaza CODEBASE, podla mna
by nemal byt problem vacsinu sucasnych znamych ucto programov previest
na nezavislu platformu (nemam namysli velke projekty, kde sa da pouzit
napr. SAP/R3 a nieje potrebne setrit peniazmi). Zatial som vsak CODEBASE
neskusal - hodnotim len na zaklade ich webu.
Tiez neviem, ako presvedcit zabehnute firmy, aby zacali programovat pre
LINUX. Len tazko si viem predstavit, ako by som presviedcal ekonomov v
svojom okoli, aby menili svoj program na produkt firmy, o ktorej
nepoculi. Tu mam na mysli hlavne projekt TUCNIAK. Aj ked som rad, ze
nieco podobne sa rozbehlo. Myslim si, ze vyvoj je pomaly, a zatial si
neviem predstavit, ze by skutocne vznikol program, ktory mozno nasadit v
zabehnutej firme v dohladnej dobe.

Sos