[linux] LRH 8.0 ISO

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Úterý Říjen 1 14:53:14 CEST 2002

On Tue, Oct 01, 2002 at 03:04:05PM +0200, Radoslav Bonk wrote:
> Zdravim,
>
> Nejako sa mi nezadarilo najst LRH 8.0 na sieti ako ISO image. Je to uz
> kdesi vyZstavane? Na ftp.redhat.sk stale len 7.3 verzia.

Na ftp://ftp.upjs.sk/pub/linux/redhat/linux/8.0/
je cely mirror RedHat 8.0.
Su tam aj iso image v:
  ftp://ftp.upjs.sk/pub/linux/redhat/linux/8.0/en/iso/i386/
Stacia Vam prve 3 z nich, posledne 2 su zdrojove texty.

> Skusal niekto upgradovat System cez ISO images ulozene na disku, teda na
> fungujucom systeme? S s tym spojene nejake prekvapenia? Je to vobec
> standardny postup?

Nuz ja to akurat upgradujem a par prekvapeni ma cakalo, ale neviem
cim su sposobene, kedze som bezal na poslednej bete.
Mozno je to sposobene tym.

		SAL