[linux] Otazka na komerciu (ucto)

Ján S(ós( janko na slovakiatravel.sk
Úterý Říjen 1 14:56:08 CEST 2002

Novikmec Jozef wrote --- napísal::

>Ale tu nemusis nikoho presviedcat. Ti ludia sa ozvali sami a chcu to, to
>znamena ze su uz presvedceni. A myslim si ze vsetko je o peniazoch a
>kvalite. Ak bude ten program dobry a niekto to tym ekonomom povie a pride na
>nich tlak z hora ze ten ktory pouzivaju doteraz je drahy tak budu na nho
>musiet prejst.

Nehovorim o vynimkach - v mojom okoli su to ludia, ktori maju predstavu,
ze ten a ten program je dobry (lebo s nim pracovali doteraz) a ten a ten
nieje lebo sa odlisuje v tom a tom.
Diskusia potom moze fungovat len na urovni: "V tomto programe urobite
tieto vystupy za kratsi cas."," Mate viac moznosti ovplyvnit vystup.",
"opravy su hracka (aj vkladanie dokladov)", "vizualne je tento program
prepracovanejsi - k dosiahnutiu tohto a tohto staci tolko a tolko klikov
a v povodnom to bolo tolko a tolko". Vysledkom je, ze zabehnute,
vseobecne zname programy maju prednost a len program, ktory skutocne
bude mat viac vyhod moze presvedcit.

Mimochodom pravdepodobne najblizsie k vytvoreniu linux klienta ma ABRA.

Sos