[linux] antivir pre mail server

roman f.v. rfv na pobox.sk
Středa Říjen 2 14:36:50 CEST 2002

> cau

> existuje clam a openantivirus, ale pre nasadenie to nemozem
>odporucit z dovodu
> nedostatocneho updatovania.
>
> Pre kolko uzivatelov to chces?

priblizne pre 20 ..ale co som sa dival na ceny nodu pre linux tak tie
su na pocet serverov a nie mailboxov .....

>Zhruba od 30 je najlacnejsi nod32 od esetu. Ked
> mas nekomercne pouzitie, mozes zadarmo trendmicro (resp. trophie), a
podla mna
> je dokonca legalne pouzivat trophie+engine+patterns na komercne
pouzitie,
> pretoze trophie je GPL a tie zvysne nemaju ziadnu licenciu a ani ludia z
> Trendmicro nie su schopni mi ju prezradit. Viacej moje postingy do
amavis-user
> na prelome jula a augusta.
skusim sa pozriet na tu kombinaciu trophie+..+.. a tvoje postingy
v amavis-user ....

diky

> S pozdravom,
>
> Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na panorama.sth.ac.at>, ICQ 10236103,
+436505122023

> --
>    If Bill Gates had a dime for every time a Windows box crashed...
>                 ...Oh, wait a minute, he already does.

Akciove ceny na produkty HP
Tlaciaren, skener a kopirka v jednom len za 10.800,- Sk bez DPH
Tlaciaren DeskJet 656 len za 1.990,- Sk bez DPH
Navstivte nas na adrese http://www.somi.sk/akcia.php