[linux] antivir pre mail server

Lubor Kacian kacian na fonet.sk
Čtvrtek Říjen 3 15:31:00 CEST 2002

Hello ,

Thursday, October 3, 2002, 11:59:31 AM, bolo napisane

PS> Ano, ale vacsina ostatnych (Trendmicro, Sophos, H+B, McAffee, ...) maju na
PS> usera, a tam je to tak pri tucte uzivatelov lacnejsie ako nod.
RAV je na domeny (na 2 domeny za 12000,- bez DPH) a update je
nastaveny kazdu hodinu (je to v crontab) . Update na jeden rok je uz v
cene. Zatial som s nim spokojny, vsak ho pouziva aj nextra.

--
Best regards,
 Lubor Kacian      mailto:kacian na fonet.sk