[linux] /etc/passwd

Čtvrtek Říjen 3 17:18:08 CEST 2002

-> vo vacsine modernych UN*Xovych systemoch su hesla ukladane oddelene od
-> definic uzivatelov v subore /etc/shadow.

-> Avsak Unix Tru64  pouziva /etc/passwd kde su vlastne v sifrovanej podobe
-> okrem ineho aj hesla.

-> Moja otazka znie ci to je mozne a ked ano tak ako, aby mi aj tento system
-> podporoval overovanie cez /etc/shadow.

1. Off-Topic

2. hladal si v manualnych strankach k password? man a apropos?

3. skus tru64 konfery alebo web stranky

 Windows 2000: 640 MB ought to be enough for anybody