[linux] Promise FastTrack 100 + RH8.0 install

Michal Kapalka kapalka na mfn.sk
Pátek Říjen 4 07:20:17 CEST 2002

1) Zakladna instalacia RH8.0
>     nasiel  disky  /dev/hdf, /dev/hdh dali sa vytvorit particie a podobme, lenze
>     to asi nie jeden, ktory sa mirroruje.

No v podstate Linux musi nasjt 2 disky lebo on nevie ze ich mirrorujes
mirror priamo roby za teba radic na doske .

Presne taketo nieco mam na intranetovom serveri cez HPT 370

Este je moznost ze nespravis raid radicom ale priamo softwarovym raidom
v Linuxe. Skusal som to a je to v pohode ba dokonca aj lep0sie ako
radice typu promise alebo HPT po bootnuti jedneho z diskou ho mozes
mirornut priamo a behu systemu .

--
S pozdravom Michal Kapalka, administrator siete MFN,
michal.kapalka na mfn.sk