[linux] dial-up pripojenie pomocou wvdial z konzoly

Ferdo ferdo1 na pobox.sk
Pátek Říjen 4 15:54:09 CEST 2002

Zdravim!

Uspesne sa mi podarilo rozchodit Winmodem pod Linuxom RH7.2, s tym ze z KDE
cez KPPP sa v pohode pripojim na internet, vsetko funguje ako ma, viem
brovsovat v Xoch aj z konzoly.

Problem je ale v niecom inom. Snazim sa pracu v GUI minimalizovat a co sa
da, tak sa snazim robit v konzole. Tak som teda skusil dial-up pomocou
wvdial. Poprezeral som man aj HOWTO, ale stale to nie je ono. Obsah
/etc/wvdial.conf je:
  [Dialer Defaults]
  Modem = /dev/modem
  Baud = 57600
  Init = ATZ
  Init2 = AT S11=50
  Dial Command = ATDT

  [Dialer orage]
  Phone = 01926
  Username = userorange
  Password = passwordorange

  [Dialer st]
  Phone = 01925
  Username = userst
  Password = passwordst

-wvdial potom spustam prikazom:
  $wvdial orange
resp.
  $wvdial st

Po potvrdeni prikazu modem zacne vytacat, tavri sa ze sa pripaja, ale po
nejakom case sa rozpoji. Tu je log:
  --> WvDial: Internet dialer version 1.41
  --> Initializing modem.
  --> Sending: ATZ
  ATZ
  OK
  --> Sending: ATQ0 V1 E1 S0=0 &C1 &D2 S11=55 +FCLASS=0
  ATQ0 V1 E1 S0=0 &C1 &D2 S11=55 +FCLASS=0
  OK
  --> Modem initialized.
  --> Sending: ATDT 01926
  --> Waiting for carrier.
  ATDT 01926
  CONNECT 46666 V42bis
  --> Carrier detected.  Waiting for prompt.
======> tu asi nejaku minutku nic nerobi, neda sa ni pingnut, nejdu ziadne
stranky
  --> Disconnecting at Sat Sep 28 21:03:57 2002
  Caught signal #2!  Attempting to exit gracefully...

Vedel by z tohoto niekto usudit, kde by mohol byt problem? Pripadne dajte mi
vediet, co sem este napisat.

Vdaka!

Ferdo