[linux] /etc/passwd

Valašťan Štefan stefan.valastan na scp.sk
Pondělí Říjen 7 07:38:38 CEST 2002

No pokial viem a to uz nejaky cas administrujem Tru64 tak v /etc/passwd su
hesla sifrovane rovnako ako v kazdom inom /etc/passwd teda velmi chabo.
Velmi ti doporucujem prepnut sa do C2 level security (da sa to urobit cez
sysman, ale vyzaduje reboot lebo sa znova compiluje jadro) kde sa uz daju
dost slusne nastavovat
vlastnosti hesiel aj uctov a kde su hesla ukladane inde a sifrovane. viac sa
dozvies v dokumentacii
k C2 level security
A toto je tu ozaj dost OFF TOPIC

Cau