[linux] OT: o5 diskriminacia Linuxu a ost. v Tatrabanke

Miro Bobovsky bobovsky.miroslav na ives.vs.sk
Pondělí Říjen 7 10:23:10 CEST 2002

;-) Nuz TB .... mam s nimi ja a par znamych skusenosti.
Snazia sa pouzivat nove technologie a .. ibaze zasadne veci nedotiahnu
a chybu si nepriznaju.
Ak napr dakedy davno vinou banky prezradzali PIN .. podla zmluvy za
vsetky skody zodpovedas len TY.
Takze bacha na nich .. Akosi .. to ze b-mail (cislo uctu zostatok
atd ) posiel(r)aju v plantexte (ASCI) bez moznosti sifrovat (eliot) a
teda ze obcas dane bankove tajomstvo dostane aj niekto iny uplne
legalne (napr postmaster ked je linka spadnuta) ich akosi netrapi ba
naopak. Pri osobnom sedeni mi odporuci nepriznat ze taketo posty
dostavam lebo by ma mohli zalovat ;-). Proste vraj nemam pravo citat
svoju postu. (keby ze som tam nesedel osobne tak neuverim).
Akosi to ze ked ti svojvolne zrusia ucet tak zablokuku vsetky
elektornicke overovacie kody a tak mi skoro mesiac drzali ucet v sachu
a odmietli cokolvek k nemu povedat (ze co sa deje preco je zablokovany
ci je vykradnuty alebo vo co go). Lebo taketo maju smernice a ... po
polroku aspon vyjadrili lutost.
To ze TB spravi aj operacie na ktore nema povolenie (inaksny prevod)
ich tiez netrapi.
Dokonca mi aj na papiery dali ze dany prevod z ucty X do uctu Y
spravili na zaklade povolenia voci uctu Z.
A tym je to vysvetelne a bodka .. komunikaciu povazuju za ukoncenu
;-)).

Samozrejme ze ako vyriesit takehoto klienta ...
Pre nadmerny pocet reklamacii (Ozaj je ich vela a su bezdovodne .. ze)
mi zrusili ucet a basta.

Ja len aby si vedel co riskujes ked budes nieco reklamovat v tejto
skvelej banke.

Hmm pridam este ze ak sa ti objavi namiesto SKK USD na ucte tak to
zase potesi .. Skoda ze len kratkodobo a akosi ak by si vtedy spravil
prevod tak asi snad pojdes aj do basy. Skoda ze vlastne to co vidis
cez ibanking nieje uplne pravda ale len odhad pravdy ktory sa obcas
zmeni. Skoda ze aj b-mail atd je len infomrativny a obcas uplne
zcestny. Skoda len ze aj ibanking voci TB bal znacne muchy (kamos z
menecka to rozchadzal polroka) a odpoved bola jasna .. podporovana
platforma je WinXY a IEXY. Noaco ze je tu nejaka html norma a chyba na
stranke ...
Skoda len ze kamos dostal z TB cez PGP zakodovany vypis cudzieho
cloveka (samozrejme zakodovany klucom pre kamosa ;-)) ). Nuz ked to
rozmazol na bankinfo konfere tak mu poslali mail ze prepacte ze ste
dostali cudzi ucet ;-).
Skoda ze jedneho dna pre skoro vsetky ucty figurovalo spravne rodne
cislo a cudzie meno a adresa .. Akosi co s prevodmi ktore boli
spravene vtedy ?? Berieme to ako platne potvrdenia ?.

A teraz k falsovaniu dokazov..
Skoda len ze TB mi tvrdila ze dane povolenie voci uctu X som spravil
ja a vedia mi to vytlacit a dokazat.. Na otazku ako som to mohol
spravit v dany den X ked ten iny ucet vznikol az v o rok neskor akosi
odpvoed nenasli .. A tak zmenili taktiku .. Tvrdia ze prevod voci uctu
X robia podla potvrdenia voci uctu Y .. Co som uz napisal .. Ale ich
pokus o podvrh je krasny ...

Nuz .. najlespsi idu ...
(btw skoda len ze pred rokmi ked sa na to chel kuknut jeden novinarik
ho zacali zastrasovat a vymyslat si o mne klamstva a .. a akosi na
osobnom stretnuti si nic nepamatali ale meno novinara si pamatali
dobre (po 2 rokoch !) ;-)) nuz selektivna pamat)

bbo