[linux] OT: o5 diskriminacia Linuxu a ost. v Tatrabanke

Miro Bobovsky bobovsky.miroslav na ives.vs.sk
Pondělí Říjen 7 10:43:29 CEST 2002

Jo a ceresnicka na zaver ...
Zakon o bankach jasne definuje ze banka musi mat s klinetom ktory ma
osobny ucet zmluvu o tomto ucte.
Samozrejme ze pisomnu (obc. zakon). Samozrejme ze pravnik TB mal akosi
problemy a radsej vsetko zvladal slovami no omment a ludia z TB zase
slovami ze ved to nas pravnik vysvetlil ;-)..

Nuz takze XX000 ludi v SK ma vlastne cez eliot nezakonne ulozene
prachy. a Keby doslo k najhorsiemu tak maju smolu.
Lebo akosi ziadnu zmluvu nepodpisali. Podpisali akurat dorucenku
listu. Ibaze podpis dorucenky nemozno brat ako suhlas s materialom v
danom liste ktory samozrejme este vtedy nemas a btw zmluvu neobsahoval
;-). obsahoval PIN atd ...

Podla TB to je podpis ktorym odsuhlassujes obsah zasielky ;-) a podla
TB ludia si nemaju preberat zasielky ktore necakaju ..
(zase keby som tam nesedel s 2ma kamaratmi ako svedkami tak proste
neuverim ..)

Takze .. mame banku ktora vedome porusuje zakon ibaze je pri sile a
vie vsetko umlcat ututlat .. Drzi nezakonne vklady a robi nezakonne
operacie .. a je to tak hodne dlho - roky.

A ty chces po nich aby nieco opravili a ohanas sa zakonmi ;-))) .

bbo