[linux] OT: o5 diskriminacia Linuxu a ost. v Tatrabanke

Miro Bobovsky bobovsky.miroslav na ives.vs.sk
Pondělí Říjen 7 11:19:06 CEST 2002

> To je trochu divna snaha (aj mne sa zda) a moze svedcat o dvoch
> alternativach: 1. bud su ich pravnici neschopni a/alebo neochotni a
> nevedia tieto veci beznym ludom (=nam) vysvetlovat, alebo 2. su jej
> pravnici taki profesionali, ze si uvedomuju, ze jednotlivec tuto
bublinu
> nenafukne (a neznamena nic, co je fakt) a preto radsej volia cestu
> mensieho odporu ("no comment"), pricom vedenie banky im to
schvaluje.
> Tak si vyberme...

Kedze niesom pravne vzdelany .. tak som tammal svojho pravnika .. ;-)
A ten mi vravi jasne .. proste obchod je ina vec a banka s licenciou
je akosi ina vec ..
Pravnik mi aj vravi ze daj na sud .. ibaze v SK to stoji hodne prachov
a rokov a .. aj podla GNUfree sveta viem ze kde nieje ludska snaha tak
tazko a zbytocne vybijanie .. Treba vediet ze su podozrivy a slizky.
mam aj ine priklady z SK kde vedia ako sa to musi ...
Problem aj bol ze vlastne som nemal ani ziadny papier .. Ale po istej
dobe mi uz dali svoje strasne keci aj na papiery ;-) Nuz este sa
rozhodnem co s nimi ..  btw mal som uz jednu generalnu previerku v
praci na objednavku uja Karela. Overene z viacerych zdrojov .. ozaj
niesom paranoidny ani domyslavy .. ;-)
bbo