[linux] OT: o5 diskriminacia Linuxu a ost. v Tatrabanke

Brano 2ge na 2ge.sk
Pondělí Říjen 7 15:06:48 CEST 2002

Dnes, v pondelok, 7. oktobra 2002 dopoludnia o 11:07, vycikal Matus
"fantomas" Uhlar [MU] v mid:20021007090724.GB23703 na fantomas.sk :

MU> V kazdom pripade akurat som v ibankingu a je tam moznost uploadu vlastneho
MU> pgp kluca, stiahnutia ich pgp kluca a ak si ho uploadnes a nastavis bmail,
MU> (sposob dorucenia spravy: E-mail PGP) malo by ti to od nasledujucej hodiny
MU> takto chodit.
MU> Neskusal som - nemam PGP

ja som skusal, chodi to. Sice, ked to spustili mal som nemale problemy
tam importnut publick PGP key, aj som kontaktoval ludi, neozyvali sa,
potom sa ozvali a zrazu to slo...Ale teraz mi chodia 2 vypisi - ako
PGP mail a este ZIP pass...ten ZIP pass je dost tazke zrusit :)

--

 ...do mailovania. Brano

[Konecny sucet inteligencie nasej planety je konstantny. Pocet
obyvatelov stale rastie.]