[linux] Promise FastTrack 100 + RH8.0 install

Vladimir Kralik vlk na stonline.sk
Neděle Říjen 6 20:31:38 CEST 2002

On Thu, Oct 03, 2002 at 07:45:16PM +0200, Martin Mosny, PosTel a.s. wrote:
> Ahojte,
>
>  ma niekto skusenosti so %SUBJ? teda potreboval by som to rozbehat!
>
>  Teda  mam  dosku na ktorej je Promise FastTrack 100 "Lite", je to ten
>  onboard  zazrak.  Na  nom  su  na  zvlast  kably dva disky (kazdy ako
>  master), v biose radicu su nastavene ako mirror mode.
Dost negativne :-(. Nebolo o sice on-board, ale ako samostatny radic.

Vo firme sme to mali zapojenie ako dva disky do mirroru. Distribucia RH
7.1 neskor 7.3 driver priamo od vyrobcu. Pouzivali sme na tom DB Informix
pre vyvoj. Neustale sme mali staznosti na priechodnost diskov. Nehoriac
o tom ze asi po 3 mesiacoch pouzivania odisiel cely radic takze ho bolo
treba vymenit. Teraz po 7 mesiacoch je radic mimo a pouzivaju sa iba dva
disky zavesene priamo na ATA. Subjektivny pocit asi 10 nasobne
zrychlenie. Riesenie cez Linux SW-raid sme zatial nemali cas skusat.

		vlk

--
Vladimir Kralik
vlk na stonline.sk