[linux] LUGCON7: Prednasky a Fotky a cokolvek ine mi pliz poslite!

Misu misu na ns.ipg.sk
Úterý Říjen 8 16:24:14 CEST 2002

Prednasajuci:
Poprosim zaslanie prednasok, najlpesie original format, v ktyorom bolo
prednasane + html

Fotografi:
Prosim zaslanie fotografii, najlepsie v jednom zbalenom subore :)

Ostatni:
Pliz propomienky a navrhny k tomuto lugocnu... Nech zas ten dalsi moze byt
lepsi...

Dik

S usmevom...
--