[linux] Promise FastTrack 100 + RH8.0 install

Andrej Hosna Andrej.Hosna na iblsoft.com
Středa Říjen 9 10:51:52 CEST 2002

On Friday 04 October 2002 08:59, you wrote:
> [...]
Ja som to skusal s MDK90 a nakoniec som to vzdal
Najprv treba insmodnut ataraid modul.
Potom som pouzil priamo pdcraid modul, ktory som hard insertol pred tym ako
sa pustil mandrake tool na organizovanie particii.
Ked sa pustil ten tool , tak uz korektne nasiel device ataraid/d0
Maly problem bol ze mandrake standardne vytvoril v /dev/ataraid zmetok tym ze
spravil d0 a d0p1 ako b 114 0 device pricom pre d0p1 ma byt spravne b 114 1.
Po fixe tohoto vyhlasi ze nevie rereadnut partition table a ze treba reboot
co je este v pohode lebo partition table zapise. Pri druhom boote a spusteni
instalatora( samozrejme treba zopakovat insmody ) sa korektne nainstaluje.
Skrachoval som na nedostatku casu a nexuti vytvarat novy initrd pre mandrake
default kernel. Stale boli vsak problemy so zapisovanim na /dev/ataraid/d0
lilo nijakovsky nevedelo zapisat MBR.
Myslim ze by sa to dalo dotiahnut do uspesneho konca ,ale nemal som naozaj na
to cas a uprimne ani chut.

Adino
--
Andrej HOSNA (Andrej.Hosna na iblsoft.com)
IBL Software Engineering, http://www.iblsoft.com