[linux] OpenOffice a slovencina

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Středa Říjen 9 17:23:24 CEST 2002

Ahoj,

> v prvom rade by som chcel podakovat vsetky, co robili
> na lokalizacii OO 1.0.1 - dobra praca
> vcera som si to stiahol a nainstaloval
>
> a teraz jedna otazocka ;-))
> je mozne nejak dokopat OO aby pouzival ako oddelovac des. miest
> ciarku namiesto bodky? (kvoli importu z M$)
> (pozor, nepliest si to s formatom bunky, tam sa nastavuje
> VYSTUP (zobrazenie) nie VSTUP)

este to zistim presnejsie, ale toto je pravdepodobne vec tzv. interneho
locale openoffice.org. Ja som spravil take locale pre slovencinu, ale
bohuzial sa nenachadza zatial v oficialnom openoffice.org. Mozes
vyskusat najnovsi cesky build openoffice.org (oo-cs.sf.net) alebo
neoficialne slovenske lokalizovane buildy (tie su vsak este dost zle
prelozene zatial, takze asi velmi nebudes rozumiet, co miestami ten
OpenOffice.org po tebe chce).

 J.