[linux] hw

Robo Pavelka pavelka_robert na ebo.seas.sk
Čtvrtek Říjen 10 09:38:53 CEST 2002

Lubo Drobny wrote:

> Zdravim,
>
> potreboval by som poradit ohladom HW pre linux, ktory ma dobru a stabilnu
> podporu  (prechadzam z QNX 4 na RH), kontretne:
> - 2-8 portove seriove karty, (v QNX pouzivam karty MOXA - linux by mal byt
> podporovany - skusal to niekto?)

Pouzivali sme 8 portove SMARTIO v mode 485 a pre problemy s prepinanim
vysielanie/prijem sme ich vymenili za INDUSTRIO CP-114, ktore pracuju
uspokojivo.
Pouzivame i 8 portove EQUINOX-y -tiez bez problemov.
Poznamka: trochu ma zaraza, preco prechadzate z QNX4 na Linux, ked
(podla webu)
robite monitorovacie a informacne systemy - asi mate na to silne dovody
- myslim
ze je to krok spat a ze vela veci nespravite tak elegantne, stabilne a
RT.
My sme donuteny prechadzat z QNX2 na Linux a kuseme si tu pery.