[linux] hw

Marian Krivos nezmar na internet.alcatel.sk
Čtvrtek Říjen 10 10:02:37 CEST 2002

Robo Pavelka wrote:

>Pouzivali sme 8 portove SMARTIO v mode 485 a pre problemy s prepinanim
>vysielanie/prijem sme ich vymenili za INDUSTRIO CP-114, ktore pracuju
>uspokojivo.
>Pouzivame i 8 portove EQUINOX-y -tiez bez problemov.
>Poznamka: trochu ma zaraza, preco prechadzate z QNX4 na Linux, ked
>(podla webu)
>robite monitorovacie a informacne systemy - asi mate na to silne dovody
>- myslim
>ze je to krok spat a ze vela veci nespravite tak elegantne, stabilne a
>RT.
> [...]
My (ALES) sme presli na LINUX z QNX4 hlavne z dovodu katastrofaknej podpory
noveho HW a tiez vyvojove prostriedky pod QNX4 su otrasne. Mimochodom vdaka
OpenGUI sme este furt plne kompatibilny s QNX4 na urovni zdrojoveho
textu. A to
v linuxe vyvijame momentalne pod Kylix3 (samo ze nie cez CLX). Tento smer je
asi este chvilu udrzatelny - vyvoj pod linuxom je cca. 25% casu oproti
QNX. Rekompilacia
na QNX je uz iba otazka Makefile a par minut.  A mame najlepsie z oboch
svetov.

Marian