[linux] Sound blaster LIVE a alsa9rc2

Valašťan Štefan stefan.valastan na scp.sk
Pátek Říjen 11 08:43:02 CEST 2002

Caute
V pondelok som upgradeoval z MDK 8.2 na MDK 9.0
V MDK 9.0 je uz pouzity na zvuk alsa9rc2 na rozdiel od alsa5 z MDK8.2
Zvukovu karty mam sound blaster LIVE 5,1. No a po upgrade mi pri spusteni
xmms ide do centralneho repraku dost hlasny sum zatial co predtym som tento
reprak nemal pri pustany mp3 aktivny. Mplayer (po upgrade bol
precompilovany) mi zase pri pustany filmu s ac3 vyhlasi
ze nevie spravit set channels 6 a spusti sa len dvojkanalovo zatial co pri
pouzivani alsa5
mi normalne fungovali vsetky repraky. skusal som aj editovat /etc/alsactrl
ale bez nejakeho uspechu
Od pondelka sa stym hrajem ale stalo som nedosiel na to ze kde je chyba.
Mal niekto z vas podobny problem a vie mi poradit riesenie?

Steve