[linux] WindowMaker a menu v kdm (ci gdm)

Juraj Michalek xmichal5 na informatics.muni.cz
Pátek Říjen 11 10:30:39 CEST 2002

On Thu, Oct 10, 2002 at 11:39:13PM +0200, Matus Horvath wrote:

> --snip--

> Hi
>
> Ja mam /usr/bin/wmaker, na RedHate 7.3, a pokial
> viem ziadne cachre machre som s wmakerom nerobil.
>
> Vznikne ten problem len ked wmaker doinstalujes?
> To sa potom Xclients.wmaker vyraba nejako dynamicky
> a ked doinstalujes windowmaker az neskor, tak
> sa vyrobi zle?

Problemove distribucie:
Redhat 7.3, 8.0
Mandrake 8.2, (9.0 - neodskusane)

Problem nastane, ak sa pri instalcii systemu zvoli X Window
a kdm, prip gdm ako switchdesk a potom po nainstalovani
distribucie sa doinstalovava WindowMaker.
(Netyka sa to teda pripadu, ked je WindowMaker instalovany
 pri instalacii systemu - spolu s gdm/kdm)