[linux] OpenOffice.org 1.0.1 a databazy

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Sobota Říjen 12 14:29:02 CEST 2002

Caute,

  mam otazku, skusal niekto robit napriklad faktury tak, ze sa data
  vycucovali z databazy? Napriklad zadam nejake cislo objednavky alebo
  nejake ID, spravim select a vyplnia sa mi vsetky udaje a potom uz len
  dam print a vytlaci sa mi faktura?

  Skusal som to cez form autopilot, islo to vcelku fajn, ale neviem tie
  data nijako vytlacit. Chcel by som tiez, aby som to vedel ulozit tak,
  ze udaje zostanu staticke (teda dalej nebude nutne mat databazu na
  otvorenie danej faktury). No a posledna otazka, je mozne dynamicky
  menit pocet vratenych poloziek? Teda v pripade faktury sa jedna o to,
  aby bolo mozne spravit taku vec, ze ked su na fakture styri produkty,
  tak sa mi spravi tabulka so styrmi riadkami + zahlavim, ked menej, tak
  menej.

  Viem si pridat MySQL datasource, viem pisat queries, v tom nie je
  problem, neviem, ako to korektne pridat do dokumentu. Poradi niekto?

    Dik,
      Juraj.

P.S.: Pouzivam slovenske buildy OpenOffice.org 1.0.1, ale rad to
vyskusam v ktoromkolvek OpenOffice.org.