[linux] tatrabanka i:key again

Matus Hrusovsky mhl na eposta.sk
Pondělí Říjen 14 08:14:46 CEST 2002

Dňa Št 10. Október 2002 16:36 Juraj Bednar napísal:
> Ahojky,
Caf.

>    tak som sa informoval, ci sa jedna o standardne zariadenie a
>    protokoly, teda ci by eventualne bolo mozne pouzit i:key aj pod
>    Linuxom, tu je odpoved.

Tebe sa aspon ozvali s odpovedou...
Ja som tam volal, posielal maily na rozne tech. supporty a pod.
Jedine co som z nich dostal je ze to ide len pod Oknami.
Na maily zial ziadne odpovede.

IMHO sa uz tvaria ako certifikacna autorita, cim vlastne porusuju zakon o
elektronickom podpise a to prave tym ze diskriminuju vsetkych nie MS
klientov.
Pokuty za porusovanie v zakone su celkom "slusne" :-)
Ale ako sme si uz na SK zvykli pripadnu pokutu zaplatia vzdy zakaznici v ramci
zvysenych cien za sluzby.

Efektna bola prezentacia s prezidentom SR, celkom ma pobavilo, ze kluc moze
byt ulozeny len na karte vydanej v TB...

>    Kazdopadne odporucam ozvat sa, ak ste linuxaci, ponevadz tatrabanka
>    pravdepodobne planuje spravit certifikacnu autoritu podla novych
>    zakonov a toto vyzera na prvy krok, takze treba do nich hustit hned
>    od zaciatku :).

Suhlas. Ak nebudeme hustit, nemozme sa stazovat.

>      Juraj.

Matus Hrusovsky