[linux] OpenOffice.org 1.0.1 a databazy

Ing. Peter Bodnár Peter.Bodnar na ttc-telecom.sk
Pondělí Říjen 14 08:58:15 CEST 2002

Dňa So 12. Október 2002 22:26 Juraj Bednar napísal:
> Ahoj,

> Z jednoducheho dovodu -> malo by to vediet robit vystupy do viacerych
> formatov, co vie OpenOffice.org pomerne pekne.
>
> Mne sa to uz podarilo aj vytlacit, problem mam len s jednym. Neviem
> spravit nejaku previazanost. Ide mi o to, ze potrebujem napriklad
> spravit to, ze v jednej tabulke mam fakturacne udaje a k tomu mam zoznam
> produktov.
>
> Cize nieco ako:
>
>   Adresa: bla bla bla
>   	  bla bla bla
>
>   Produkt 1   Cena 1
>   Produkt 2   Cena 2
> [...]
uff, no prave nad niecim takym som spekuloval, ze by sa mi to zislo...
akurat mne ide o vlastny inventarizacny soft
takze ak na nieco niekto pride, dajte to vediet ;-)

btw, ako je to s podporou postgresu? nejako som nenasiel ziadne info
ci ide, resp. ako

peter