[linux] core

Pondělí Říjen 14 09:36:05 CEST 2002

-> Dobry den,
-> snazim se zplodit nejaky program, ale pokud mi spadne, negeneruje se
-> mi CORE, ktere bych pak mohl pouzit v debuggeru.

v tom pripade odporucam kompilovat s parametrom '-g', radsej '-O' ako '-O2'
a nepouzit '-s' ani v CFLAGS ani v LFFLAGS

-> Mohl by nekdo poradit, co nastavit, aby se core delalo???
-> zrejme je nutne nastavit nejake promenne shellu?

ani nie, ide o resource limity ktore ma proces nastaveny - napr. maximalna
velkost suboru ktore moze vytvorit, maximalna velkost pamate ktoru moze
alokovat, a v tomto pripade maximalna velkost core suboru, zrejme 0.

bourne-like shelly: ulimit -c unlimited
csh-like shelly: limit coredumpsize unlimited

 "They say when you play that M$ CD backward you can hear satanic messages."
 "That's nothing. If you play it forward it will install Windows."