[linux] vyvoj komercneho softu

Marcel Telka marcel na aragorn.etc.sk
Pondělí Říjen 14 11:54:42 CEST 2002

Napísané dňa 2002.10.14 11:36, (autor: Marian Cavojsky):

> soft pre
> nevygloval nic
> zdrojaky
> zverejnit.
> >

> Vsetky nastroje i pod GPL je mozne pouzit. Len sa nesmu prilinkovavat,
> alebo pouzit casti kodu z GPL projektov. Pri LGPL je to trosku inak.

Slovo "komercny" si neodporuje s licenciou GPL. Kludne je mozne vyvijat
komercny softver pod licenciou GPL na baze ineho GPL softu a dokonca je
to mozne aj pod NDA. Nemusis zdrojaky zverejnit nikomu, len svojmu
zakaznikovi.

http://www.gnu.org/licenses/gpl-faq.html#DevelopChangesUnderNDA

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |