[linux] MDK90 & DevFS & CDROMs

Kocur kocur na zsvak.sk
Pondělí Říjen 14 16:13:21 CEST 2002

nazdar lidi...

mam taky mensi problemik z CDROMkami na IDEcku...
po nastartovani linuxu nevidim CDRomky..
mount /dev/cdrom skonci hlaskou " Can't mount special device " - alebo tak neak...

ak sa vsak zacnem hrabat v /dev//ide/bus0/host0/target0 a spustim tam
devdump * , tak CD sa roztoci...zacne nieco citat z CD a po skonceni citania
sa mi uz objavy device cd tam, kde ma byt a da sa aj normalne mountnut...

neviete mi niekto poradit ako to spravit taq aby som nemusel pokazde absolvovat
tuto exkurziu.....

skompilovat nove jadro....????? alebo co vlastne...???

dik... caff....