[linux] MDK90 & DevFS & CDROMs

Juraj Variny jv99737 na decef.elf.stuba.sk
Úterý Říjen 15 21:45:06 CEST 2002

Nazdar,

> ak sa vsak zacnem hrabat v /dev//ide/bus0/host0/target0 a spustim tam
> devdump * , tak CD sa roztoci...zacne nieco citat z CD a po skonceni
> citania sa mi uz objavy device cd tam, kde ma byt a da sa aj normalne
> mountnut...

to by mohlo byt ze chyba nejaky kernel modul (bude sa volat ide-cd alebo
podobne) a natiahne sa az ked ho postrcis. Skus najst ktory to je pomocou
porovnania vystupu prikazu lsmod predtym a potom. Ak si ho nasiel a po jeho
pridani insmod-om sa to da mountnut, pridaj ho do /etc/modules.
Mal som ten isty problem s linmodem drajvrom.

Juraj