[linux] Xsane ako normalny uzivatel

Zdenko Podobny zdpo na mailbox.sk
Úterý Říjen 15 22:15:05 CEST 2002

Dňa Pi, 2002-10-11 at 07:59, Ján Chrastina napísal:
> Zdravim,
> podarilo sa mi rozchodit skener Epson GT6000 na paralernom porte s
> xsane. Problem je, ze len ako root. Ak spustim xsane ako normalny
> uzivatel, tak vytuhne pri hlaske "scanning devices" a pomoze len kill -9
> pid. Pokusal som sa menit pristupove prava (chmod a+w) na linky /dev/lp*
> ale nepomohlo. Neviete v co moze pomoct?
skus spustit xsane cez strace (strace xsane 2>&1 |tee xsane.log) najprv
ako root a potom ako uzivatel. Mne strace casto pomohlo pri hladani
chyb. Mozno ti ukaze, presne pri com ti vytuhne xsane pri uzivatelovi (a
mozno zistis aj preco) a co pri rootovi uvidis, ako by to vlastne malo
prebehnut...

Zd.