[linux] Advanced routing

Ivan Malich malich na decef.elf.stuba.sk
Středa Říjen 16 02:26:30 CEST 2002

> Zeby:
> http://lartc.org/howto/lartc.rpdb.multiple-links.html
> ?

Ano, to je cast z Advanced Router HOWTO. Lenze tam je to tak, ze cela
siet LAN je pripojena do 1 bodu, az na druhej strane su 2 linky. Ako som
povedal, toto mi islo (az na to, ze 2 lanky som prepojil na 1 gw).
Mozno to skusim s tym "ip route add default scope global....".

Tusim robim nieco zle...

Ico

--
Ico <ico na podvodnik.cz> <malich na decef.elf.stuba.sk>
UNIX is user friendly. It's just selective about who its friends are.