[linux] Program na kreslenie sietovej topologie

Onofer Dusan onofer na phf.euke.sk
Středa Říjen 16 16:12:13 CEST 2002

On Tue, 15 Oct 2002, Julius Loman wrote:

> aky program by ste doporucili na kreslenie sietovej topologie pod
> linuxom ? Ide mi o zakreslenie vacsej LAN siete, nemusi to vediet nic
> extra, stacilo by export do rozumeho formatu (ps, png, ...).
>
> Pripadne by mohol posluzit nejaky rozumny vektorovy editor, ale ani to
> sa neviem rozhodnut, viete poradit ?

ja som skusal dia a xfig. Dia mi (skusal som poslednou verziou, kt. bola
k dispozicii v maji 2002) dost padal. Trebalo sa vyvarovat urcitym
pohybom s myskou s objektom aby nespadol.

Xfig mi fungoval celkom fajn, zvlastne sa ovlada, ale zdal sa mi lepsi.
Mal som mensie problemy s diakritikou - nezobrazoval spravne slovenske
fonty, spravne ich vsak tlacil.

d.