[linux] PCTranslator

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Čtvrtek Říjen 17 08:25:01 CEST 2002

On Wed, Oct 16, 2002 at 03:45:13PM +0200, Pavel Cina wrote:
>    podarilo sa niekomu rozbehnut PCTranslator pomocou wine?
>    Ja mam problem nastavit cestu k slovnej zasobe, lebo format cesty pre
>    MSWin je inaksi ako pre Linux.
>    Aplikacia sama o sebe sa rozbehne, ale bohuzial bez slovnej zasoby.

wine pouziva cesty C:\ a podobne, takze to treba pisat presne ako vo
win, ale problem ma PC Translator, ktory pozna iba navy 8.3, cize ak mas
cestu k translatoru C:\Program files\PC Translator, tak by v
konfiguracii translatora malo byt C:\Progra~1\PCTran~1 ...

mozno nejake novsie translatory uz maju toto odstranene, toto je moja
skusenost s nejakou starou verziou - kazdopadne wine pouziva format
cesty C:\..., ved je to emulator

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE