[linux] Umax Astra 610P, HP LaserJet 4 Plus

Matus Hrusovsky mhl na eposta.sk
Čtvrtek Říjen 17 10:10:49 CEST 2002

Dňa St 16. Október 2002 12:11 martin samek napísal:
> Podarilo sa niekomu rozchodit scanner Umax Astra 610P (Paralelny) ? Skusal
> som to cez XSane podla prikladu v man-e, ale bez uspechu. Mam RH 7.2
>
> Viete niekto ako donutit HP LaserJet 4 Plus aby bral papier zo spodneho
> podavaca (suplika). Stale mi to berie papier z predneho podavaca. Skusal
> som viacere ovladace pre HP a v nastaveni som menil aj podavac, ale bez
> uspechu.

Na HP4 sa da pevne nastavit zasobnik priamo na tlaciarni,
(na ovladacom paneli)
takze ak je to tam nastavene, ovladacom/prikazom to uz nezmenis.
Treba tam nechat volbu auto, aby to akceptovalo volby ovladaca.

M.