[linux] routing pre lokalne aj externe IP

M.F. PSIkappa psi na platon.atlantis.sk
Čtvrtek Říjen 17 10:12:15 CEST 2002

Zdravim,
ak chces robit len shapping tak tam nemusis davat nutne router, kludne
mozes pouzit aj bridge.
Dobra volba je bridge+wrr-wipl
http://bridge.sf.net
ak chces robit na bridge nejaky firewall, tak ho bud musis patchnut, alebo
pouzivat ebtables namiesto iptables.
http://wipl-wrr.sourceforge.net/
wrr je presne urceny na bridge.
Tuto je presne to co by si asi chcel:
http://wipl-wrr.sourceforge.net/wrr.html
  | LAN with |     |           |     | Router     |     | Modem      |
  | 200      ------- Linux box ------- installed  ------- installed  =
  | machines |     |           |     | by the ISP |     | by the ISP |

Ak by si chcel namiesto wrr pouzit napr. CBQ a HTB, tak musis pouzivat len
u32 filter.

--
`)_|_('       PSIkappa
   I k        psi _at_ atlantis.sk