[linux] Lugcon

Misu misu na ns.ipg.sk
Pátek Říjen 18 00:35:50 CEST 2002

Zial este ta adreska nie je hotova, preto nebola zverjnena, ospravedlnujem
sa, ale ako to uz byva najprv praca a potom zabava, a davanie prednasok do
hromady je v mojom pripade zabava... Snad na buduci tyzden to uz bude
secko ako ma byt...

On Thu, 17 Oct 2002, jozo m wrote:

> Sorry, este raz by som poprosil adresy sy zz ktorych sa daju stahnut fotky
> z lugconu co bol v Ziline. Diki.

                                                  .  .
                                                  |\/| . v ,-.
                                                  |  | I S U |
                                                     `-------'
Ja nevim, kde se to v cloveku bere,
ten neklid, co ho taha z mista na misto,
co ho nenecha aby byl sam se sebou spokojenej
jako vetsina ostatnich,
aby se usadil, aby delal jenom to co se ma
a rikal, co se od nej ceka,
ja proste nemuzu zustat na jednom miste,
nemuzu, vopravdu, fakt.