[linux] Detekcia dier

riki1 na centrum.sk riki1 na centrum.sk
Pátek Říjen 18 10:10:59 CEST 2002

Ahojte,

Chcel by som vas poziadat o radu ohladne
nastroja na detekciu chyb, hlavne co sa tyka remote dier.
Viem, ze nejake existuju, no ja som nikdy ziaden nepouzil,
vzdy som len sledoval ci ten ktory balik ma v security archivoch
publikovanu nejaku dieru.
Ja by som potreboval nieco, co by mi skotrolovalo sluzby, ktore
bezia na tom, ktorom pocitaci a ich deravost.
Idealne by bolo, ak by mal tento system udrziavanu DB, niekde
na Internete a vzdy by som si iba stiahol najnovsiu.
Nechcem stracat cas skusanim vsetkeho mozneho, preto by som
vas, ktory uz s tym mate bohate skusenosti poprosil o odporucania.

Dakujem

Riki

http://www.webpark.sk/novy-web.htm - Profesionálny webhosting