[linux] ,,divne'' tuhnutie masiny

Julius Loman lomo na lomo.sk
Pátek Říjen 18 13:30:09 CEST 2002

Ahoj

ja mavam podobny "problem" ale load stupne z nicoho nic tak asi
maximalne na 5, pricom procesor je 98% idle.. neviem podla coho sa rata
load, ale bol som v tom, ze CPU ma na to najvacsi vplyv.
Inak tiez to je MDK8.2, to iste bolo na 8.1 ale teraz tam mam vlastny
kernel (vanilla + grsec) s rovnakym vysledkom.

J.

--

[ Julius Loman ] [ lomo na lomo.sk ] [ http://lomo.sk ] [ icq: 35732873 ]