[linux] wvdial

Michal R. michal.r na gmx.net
Sobota Říjen 19 16:43:32 CEST 2002

ahoj
> Teraz pre zmenu nemozem nic, lebo "--> Configuration does not specify a valid
> password.", co samozrejme nieje pravda.
mozno blba otazka, ale spustat wvdial takto?
$ wvdial nazov_pripojenia

neviem ako je to ked mas v /etc/wvdial.conf iba jedno pripojenie ale ja ich tam
mam niekolko a preto musim za prikaz wvdial napisat nazov toho pripojenia.
niekedy na to zabudnem a vypise mi presne to co tebe.

--
Michal Revilak, michal.r na gmx.net, www.noise.sk
CZ: Unijazz, Jindrisska 5, 110 00 Praha 1, Czech rep., phone: +420 604 911124