[linux] Podnikovy inform. system na RH7.2

Ing. Peter Bodnár Peter.Bodnar na ttc-telecom.sk
Úterý Říjen 22 15:46:41 CEST 2002

Dňa Ut 22. Október 2002 15:31 Jan CYPRIAN napísal:
> Zdravim
>
> Vie mi niekto poradit neake riesenie/a na mali podnikovy informacny system
> (nieco ako LOTUS NOTES a pod.) Bezime kompletne cela fy. na RH 7.2
> Kludne to moze byt aj kombinacia LDAP + nieco + nieco.
> Potrebujem distribuovat subory, listy, nieco ako nastenku, neaky
> intranetovy talk atd. Ak by sa dal zakomponovat aj elektronicky podpis.
> Za rady, skusenosti!!, podnety alebo www vopred dakujem.
>
> Jan CYPRIAN
>
> Kludne odpiste na moj mail.

ja momentalne bezim asi pol roka groupwarovy system
http://phpgroupware.org/
nejake veci som tam musel doprogramovavat, ale tom sa asi nikto nevyhne
v ziadnom systeme - prisposobenie svojim podmienkam
zatial som celkom spokojny

	peter