[linux] Mandrake custom distribucia

Středa Říjen 23 01:17:05 CEST 2002

Dňa 23. okt 2002 o 00:24, Juraj Bednar napísal(a):

> Momentalne mam taky projekt, ze by sa mi to celkom hodilo. V adresari
> misc som nasiel nejake MakeCD a mkcd, v podadresari doc som nasiel
> nejaku trapnu nahradu dokumentacie (9.0.conf, s mnozstvom divnych ciest,
>  kde nikto nepovedal, ako sa take CDcka vyrabaju, aka ma byt adresarova
> struktura, proste nic).

MakeCD je wrapper k mkcd, ako si sa docital, jedine parametre ktore
MakeCD potrebuje su adresar kde chces mat iso obrazy a adresar kde mas
repository (to je od adresara i586 nizssie, najdes na akomkolvek mirrore
mandrake distribucie). co je na tom tazke ?

okrem toho je mkcd aj rpm balik, je k nemu tiez nevalna dokumentacia,
ale je tam aspon trosku popis toho conf suboru, mozno pomoze..

>  Je proces vyroby CDcok Mandraku niekde (okrem perlovych pozliepanych
> zdrojakov) zdokumentovany?

mas ty niekde podrobne zdokumentovany svoj reprodukcny system?;)

--
Linux 2.4.19-16mdk
Mandrake Linux release 9.1 (Cooker) for i586