[linux] Pripojenie monitoru a TV

Vladimir Kralik vlk na stonline.sk
Středa Říjen 23 20:56:50 CEST 2002

Zdravim vsetkych,

	potreboval by som nakopnut spravnym smerom :-)

Mam nVidia kartu s TVOut. Distribucia Mandrake 8.2, driver z nVidia.
TV-vystup mam funkcny, mplayer funguje ako ma.

V XF86Config-4 mam nastavene
Option	"TwinViewOrientation" "RightOf"

toto mi rozsiri zobrazovaciu plochu o dalsi monitor.
To vsak nie to co som si predstavoval :-(. Kedze TV nemam pri monitore
nepotrebujem zvacsit plochu. Ide mi hlavne o to ze kurzor sa presuva na
TV, spodny panel KDE presahuje prvy monitor ....

Moja predstava bola, ze sa to bude spravat ako dalsi display, na ktory
poslem iba vystup ktory chcem, bez toho aby mi presahovali z jedneho
monitoru do druheho :-(.

Teraz otazky :
Je to mozne takto nastavit ?
Ak ano tak co si mam precitat ?
Pripadne ak vypnem TwinView v XF86Config, je mozne spustit mplayer iba
na TVOut ?

	dopredu dakujem za nakopnutie spravnym smerom

			vlk

--
Vladimir Kralik
vlk na stonline.sk