[linux] Stonline + sasl

Matus Hrusovsky mhl na eposta.sk
Čtvrtek Říjen 24 13:17:06 CEST 2002

Dňa Št 24. Október 2002 13:07 Pavol Kamenský napísal:
> Ja som tento problem konzultoval s ST...
>
> Telefonicky mi povedali, ze mam poslat podrobny popis problemu na
> techgroup na stonline.sk.
> Ale ani po mesiaci som z tadial nedostal odpoved...

To je jasne. S telecomu nikdy nedostanes odpoved na technicky problem,
ktoremu nerozumie sekretarka. Tadialto cesta nevedie.

Studujem RFC a man a docs, zatial zial nic slavne.

Vsetky priklady co som nasiel tam nemaju vysvetlene co tam posielaju,
je tam uz len zhluk cisel/pismen a z toho neviem ci je do digest a coho.

Ak poslem: auth=login potom $md5-login$ tak to stale hlasi chybu
501 5.5.0 Invalid input (Invalid Username; UTF-8 required),
inak zase ze:
501 5.5.0 Invalid input (Invalid authentication protocol)
atd

Potreboval by som nakopnut ake tvary pri akom type auth tam treba poslat.
digest vyrabam cez openssl, to tiez neviem ci je spravny tvar

D.

MAtus