[linux] Stonline + sasl

J. Matej matej na vsld.tuzvo.sk
Čtvrtek Říjen 24 15:10:29 CEST 2002

Ked sme pri tych skusenostiach:
- 15.4. som si aktivoval STBonus (podrobny prehlad volani cez internet).
- aktivovali mi to na obdobie od 1.3. do 30.4. pricom sluzba podla ich
pravidiel funguje az od 20. nasled. mesiaca, takze som mal smolu...
- samozrejme, vesele mi to uctovali dalej, napriek asi trom pokusom o
zrusenie
- a navyse ked som tam zavolal, povedali mi, ze v case ked mi sluzbu
aktivovali, tak nebola funkcna.
- sorry za OT (na reklamaciu, ani dalsie super sluzby nemam najmensiu
chut)
- sluzba je vraj uz prerobena, takze dufam, (nebudem skusat) ze uz je
vsetko OK.

MJ