[linux] Vyriesene: crontab kazdych 45 (Was: 50) minut?

Peter Ronai linux na my-scotland.sk
Čtvrtek Říjen 24 14:12:58 CEST 2002

ono moze to byt hociake cislov tom +/- rozmedzi
ide o docasne riesenie kde potrebujem ipsec restartnut kazdych 50 min.
mam sice novy ipsec pre dane masinky, ale nemozem spravit upgrade s
proceduralnych pricin
kedeze oni maju ale na druhej strane checkpoint ktory ma iny keylife,
timeout atdatd. automaticka renegociacia nefunguje a jediny sposob je
restartnut to skor nez kazdu hodinu - teda nez vyprsi platnost kluca.
50 minut sa mi zdalo najblizsie a okruhle ale nemam nic proti 55 alebo
45
nemoze to byt kazdych 30 - tak to bolo doteraz a sef ma skoro zjedol ze
mu zas..kakavam logovaciu konzolu (mame taky soft co nam parsuje logy do
celkom slusnej a ludskej podoby, robi z nich statistiky a pripadne
vykona nejaku akciu na zaklade nejakeho logovacieho paternu)

dz

Marcel Telka wrote:

A BTW, ked Ti nevadi 5 minutovy rozdiel, tak by Ti mozno nevadil ani 10
minutovy:

0 * * * * program

alebo 20 minutovy:

*/30 * * * * program

This email has been scanned for all viruses by the MessageLabs SkyScan
service. For more information on a proactive anti-virus service working
around the clock, around the globe, visit http://www.messagelabs.com