[linux] Stonline + sasl

Matus Hrusovsky mhl na eposta.sk
Čtvrtek Říjen 24 17:11:58 CEST 2002

Dňa Št 24. Október 2002 13:57 Pavol Kamenský napísal:
> Ja myslim, ze login ma byt email adresa...
>
> Vygugloval som, ze do exim.conf treba dopisat:
> cram_md5: driver = cram_md5 public_name CRAM-MD5 client name=
> email na domain.com client_secret = password_dieses_users
>
> Moc mi to nepomohlo a ani to nechodilo... :-(

Ja nepotrebujem nastavit klienta na SASL auth oproti SMTP.

Potrebujem detailny popis TELNET komunikacie s SMTP serverom
s pouzitim SASL autentifikacie.
Cize:
telnet server 25
auth XYZ
mail
rcpt
data
.

Viete to niekto ?

Problem je ze cez googla to neviem najst, pretoze smtp a sasl su prilis
vseobecne slova a vyhadzuje to tony balastu.

D.

Matus